Marc Comamala renova per dos anys i tindrà fitxa del primer equip
El migcampista del filial (17/04/2003, La Vall de Bianya) segueix els passos de Sergi Marcillo i amplia el seu contracte per dues temporades amb la Unió Esportiva Olot per convertir-se en membre de ple dret de la primera plantilla. Un reconeixement a la seva trajectòria al futbol base i al bon paper que està fent amb el CF Sant Jaume-Olot B, marcant deu gols i sent un dels homes destacats del líder de Segona Catalana. Després de debutar a Segona Federació i de gaudir de minuts de qualitat a la Copa del Rei, el jove bianyenc espera consolidar-se i fer-se un lloc a l’equip per desplegar tot el seu ventall de joc ofensiu. Enhorabona, Marc! A seguir creixent i a gaudir del procés!
Declaracions de Marc Comamala
“Estic molt feliç de continuar aquí, l’Olot és casa meva i renovar és un orgull enorme i una responsabilitat que afronto amb moltes ganes i humilitat”
“És un somni fet realitat, des de ben petit he vingut a camp a veure els partits i sempre havia imaginat com seria estar sobre la gespa i defensar aquests colors”
“Intento ser un mirall per als joves. Sé que molts nanos de la base miren cap amunt i busquen referents i si jo puc transmetre’ls amb treball, sacrifici, constància i actitud es poden aconseguir coses, em dono per satisfet. Jo també he estat un d’ells”
“Vull seguir millorant dia a dia, guanyar minuts i ajudar l’equip en tot el que pugui. Vull guanyar-me la confiança del míster i dels companys per fer-me un lloc dins l’equip. Sobretot vull gaudir del camí i seguir aprenent”.
Declaracions de Sergi Raset, director esportiu UE Olot
“En Marc és un jugador que sempre l’hem tingut molt en compte des que va acabar la seva etapa juvenil. Ha hagut de fer un parell d’anys al filial per acabar de madurar i creiem que és un jugador que encara li queda un any més de sub-23 i que està fent passos endavant molt importants”
“Ha aprofitat els minuts que ha tingut amb el primer equip i ha demostrat que és un jugador que podem comptar amb ell. La idea és lligar-nos dues temporades perquè estigui de ple dret com a jugador del primer equip i tenir-lo aquí”
“Un jugador que a nivell ofensiu té molt recorregut, que té arribada, que té gol i és vertical. Ve amb moltes ganes de fer-se un nom en aquest món semi-professional i estic convençut que donarà moltes alegries a l’afició olotina”.